dinsdag 24 mei 2011

Bas heeft een Beierse brommer


Beste DVMAers,
Een aantal van U weet het inmiddels al. Ik was van plan haar mee te nemen naar Limburg maar het ziet er naar uit dat dat geen doorgang kan vinden. Op deze wijze wil ik U toch al vast kennis laten maken met de nieuwe liefde in mijn leven ! Van Duitschen Bloet. Zwart. Prachtig figuur. Rondborstig en vol levenslust !
My one and only. Greetz. Bas

John: "Bas! dat is helemaal geen Rudge, het is een BMW. Kijk maar goed het staat er op. Misschien kun je m nog ruilen? Heb je het bonnetje nog?"

Bas: "Het is een British Motor Works en nee geen bonnetje. Ik heb ineens wel twee maal zoveel cilinders. Zijn nog een aantal kleine dingen aan te doen (schoon maken van de tank -zit nu los latende tank sealer in- en controleren of ie bijlaad anders krijg je onderweg van de Piet Hein toestanden). De Rudge loopt en rijdt trouwens wel maar ik wil eigenlijk de bak verruilen voor de gereviseerde die ik nu heb liggen. En ik heb er nog niet echt mee gereden zodat ik niet weet of t allemaal wel heel blijft."