zaterdag 22 september 2012

De Zundapp met tijgerprint-zadel

Door John


Juni jongstleden reden we de B.O.M. Veteranentoer 2012, een prachtige rit die eerder beschreven werd en waarin we het volgende opmerkten:

"Enigszins ontdaan waren we wel dat we wederom opgewacht werden door de Zundapp met tijgerzadel, die de rit dus wederom sneller aflegde dan wij, bereden door een meisje van ongeveer 16. Er van uitgaande dat wij veel betere coureurs zijn dan meisjes van 16 kunnen we concluderen dat Zundapps betere tweewielers zijn dan onze machtige viertakten en zoeken we naarstig naar de fout in die redenatie."


Gisteren vonden we een mail in de DVMA brievenbus van Lien, de bestuurster van die Zundapp!


"Geachte

Ik las net uw artikel van de B.O.M.'s veteranentour 2012 waar een stukje in staat dat over mij gaat. Namelijk "het meisje met de Zundapp met het tijgerprint-zadel". Ik wou gewoon even meedelen dat ik dus niet 16 jaar ben, maar 20 jaar. Niet dat ik daar een probleem van maak, maar het leek mij een groot verschil ! :-)

De Zundapps zijn zeker en vast niet te onderschatten en als je ons misschien tegenkwam op de baan, kon je ook wel zien dat we er ook niet mee op het gemak reden en bovendien zijn het ook geen trage brommers. Dus misschien dat dit je helpt bij je redenering. :-D

Met vriendelijke groeten,

Lien"



Dat helpt helemaal niet! Ons is het snot in de ogen gereden door een Belgische jongedame op een brommer!