dinsdag 11 juni 2013

Een email van een enthousiaste lezer

Een email van een enthousiaste lezer:

Hallo beste DVMA leden,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie fantastische blog waar ik regelmatig naar kijk en verlekkerd naar de foto's kijk.

De Terrot van Ruud

Mijn naam is Ruud A., 36 jaar oud een woonachtig in Zoetermeer. Mijn passie is oude motoren, en dan met name vanaf de late twenties tot late thirties. Op dit moment heb ik een tweetal motoren; een '72 Harley Shovel (m'n rijdende semi-klassieker) en een 1930 Terrot HSST, een 350cc OHV twinport 1 cilinder, en een LandRover 109 uit 1972 (die hopelijk binnenkort het veld gaat ruimen voor wat Engels op twee wielen). De Terrot ligt volledig uit elkaar, en als eerste restauratie project kom ik allerlei zaken tegen waar ik niet zo goed raad mee weet, één grote leerschool dus so far (temeer omdat mijn Frans nogal beroerd is)! Bijgaand een foto van hoe ik 'm kocht.
Aan 'made in Britain' heb ik echter echt mijn hart verpand, en dat al voor een jaar of 20. Echter tot op heden nog niets Engels dus, maar dat gaat komen!

Met betrekking tot Marcel's update over TDVMA in verschillende blog's wil ik jullie graag ook wijzen op deze; Southsiders-MC

Dat lijkt Robbie wel...

Als je naar beneden scrollt, (ik zou willen dat ik daar geweest was!) dan zie ik op foto 19 volgens mij een van jullie op een Cammy Norton :-). Ik heb de foto als bijlage bijgevoegd (hierboven).

Mochten jullie een keer in de buurt zijn van Zoetermeer.... voor zoveel mooi Brits spul staat de koffie (en appeltaart) altijd klaar. En een raadzaam advies op mijn hoop onderdelen wordt ook altijd gewaardeerd!

Veel succes met jullie blog, ik blijf hem volgen!

Groet

Ruud A. (volledige naam bij de redactie bekend)